torsdag 10 september 2015

Ofokuserad, ineffektiv, rastlös, lättirriterad, trött och blasé

Kort och gott: Jag har abstinens!! 
Saknar hojandet och träningen nåt så otroligt!! Att få känna mjölksyran spruta, eller att bara komma ut och rulla i skogen - det gör så stor nytta! Tömma skallen helt, få en massa nya idéer, känna att jag ger kroppen vad den tål - att få ladda batterierna!

LÄNGTAR efter... 
...att bli riktigt skitig och trött

...gemenskapen med alla andra cykeltanter

... utmaningarna där hjärtat sitter i halsgropen första gången

... att köra mig TOTALT slut

... att få koppla av och bara ha KUL på hojen

Saknaden gör att jag har svårt att fokusera, att få saker gjorda, att känna mig glad och tillfreds. Tar tacksamt emot alla förslag på substitut till hojandet och träningen!

Har lite att se fram emot nu i september:
- Upp till stugan över nästa helg och dessutom stå vid sidan om på HögboMTB under Högbobiken
- Kommer kunna vara med och heja och få träffa en massa crossare i Göteborg helgen efter på Göteborgscrossen

Dessutom får vi vara mormor och farmor på heltid från ikväll till på söndag. Alfred ska vara hos oss under den tiden :) Blir till och med till att åka till Bollebygd och lämna på skolan imorgon bitti. Ska bli helt underbart!
Älskade unge <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar